Fredaaaaaaaaaaaag

Sitter just nu i skolan och har lektion, inte så lyckad lektion kanske eftersom det är bara jag i min grupp som är här.. Hmmm.

Och nu har jag lust att skriva av mig lite så var beredd!

Satt just och kollade min bilddagbok. Kollade en persons bilddagbok som jag inte kollat på sen i november. H*n Hade lagt ut bilder och skrev att H*n ville skriva av sig, men inte för att få uppmärksamhet. Personen skrev att dens liv inte hade varit bra på länge oh bla bla. End of that story. Jag orkar inte se andra "misslyckas" med sitt liv. Att dem klagar över små skit saker. Sök hjälp då? Om det nu är så otroligt jobbigt, prata med någon som jobbar med sådant?


Puss och röv, trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: M

skriver man "av" sej på bilddagboken så söker mnan ju någon for utav uppmärksamhem, tycker jag iallafall, sen är det inge fel med att vilja ha uppmärksamhet. men i agree, true story! (:

2010-12-10 @ 12:22:56
URL: http://martanilsson.blogg.se/
Postat av: AnnaNojd

Ja men precis! jag blir alldeles knäsvag! xD

2010-12-10 @ 15:00:42
URL: http://annanojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0