Måndag, evigheternas dag...

Skulle jag tro alla fall. Här sitter jag i mitt rum, i sängen så klart. Det är den enda plats i mitt rum man kan vistas på. Det är som att gå in i en labyrint så fort man stiger in genom dörren till mitt rum. En labyrint gjord utav kläder, skräp, dammbävrar och annat smått och gott.

Man vet aldrig när man virrar bort sig i evigheternas värld, dvs mitt egna rum i min lägenhet. Irriterande kan ni tycka, icke säger jag. Jag har absolut ingen ork alls att göra något åt annat än råttornas bur, det är ju min skyldighet som råttägare att städa åt dom, så det är klart man gör det. Och med det menar jag inte att jag inte vill, klart jag gör det, dem är ju mina små sockergrisar. Bara att titta på dem gör att jag får diabetes. Så jävla söta är dom.

Nu undrar ni säkert : "Vad är nu meningen med detta sinnesjuka och rubbade inlägg?!"
Jo, det ska jag säga er. Inget. Jag vill bara kräka ur mig sådant jag inte pratar om med personer öga mot öga så att säga. Bara skriva en massa skit ingen som helst orkar eller vill läsa sen med andra ord.

Då har vi kommit underfund med det i alla fall. Och det är ju bra att vi är överrens.

If life were a pancake, there would be no more than a few seconds if it was on a plate for a big guy.
And so it is actually.
I have no life, "said the fat man"


Suck, ja. Här sitter jag. Skriver något inte en jävel nöjer sig med att läsa. Ändå känner jag bara för att "blotta mina känslor" för nyfikna individer. Men ack så vedervärdigt.

Sitter och lyssnar på den härliga skivan Billy Talent III. Mums och åter mums. Att man kan njuta så av musik alltså. Det är som att man kommer in i en anna diension (Förutom min labyrintiska sovhörna) Tänka sig, ja si på faen. Ja men åter till ämnet (vilket??!?!?) Hihi. Blev lite distraherad av min hjärna där ett tag. Mjaaaa. Inte långt kvar på körkortet nu eeeeha. Det är ju kindaaaah najs! (fågelklajjs). Ketchup. Ketchup Ketchup punkt. Hihi reklaaaaam(!) in my ♥


Kommentarer
Postat av: ROBIN JOHANSSON

Poet.



You go girl

2011-03-14 @ 00:11:03
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0