stördddddddddddddddddddd

Jag kan inte sluta tänka. fundera på livet och dess mening. Vad är livets mening?
Tänk om det fanns en knapp, som man bara kunde trycka på när allt blev jobbigt.
För att sedan komma undan, från allt som tränger in sig i hjärnan.
Jag hatar när det är såhär. Ska det ta slut snart?
Om jag ändå kunde få hjälp, vilken hjälp som helst. Fan.
Vem det nu än är som läser detta, jag vet att just ni finns. Men det här är för allvarligt eller vad jag nu kan säga...
Jag har grymt många underbara personer i mitt liv, många som jag troligen kommer ha livet ut.
Hoppas jag på i alla fall..

Tutte, fan jag sa det igen
Tutte tutte tutte klubben är stängd
Tittar på mitt liv klart jag skuttar i säng
En entreprenör i tuttarnas gäng
(ooja) Du dömer med stil vad är de för skillnad på humlor och bin
O shit vilken brud som kommer in
Vilken kropp hon ser ut som en kolibri
Titta drinken och tutten jag håller i
Jag känner kraften och lukten av ???
Smakar så underbart att du vill bara ha meer
Hör reklamer överallt jag pallar inget mer
Köp min skiva, spotta dig i handen och blöt en slida!


Fanåh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0