When the world suck..

Jag tänker mindre nu än vad jag borde, kan man säga så?

Ibland vill jag bara gå här ifrån, leva mitt egna liv. Att vara oberoende av alla. Bara klara sig själv! Förstå vilken härlig känsla, att allt jag behöver för att leva, kan jag ordna alldeles själv. Jag vill göra något av mitt liv. Flytta hemifrån - men ändå inte. Skaffa hund, det är ett måste i mitt liv. Jag SKA leva med hundar! Så är det bara.
Just nu sitter jag i skolan, inte den bästa tiden att blogga på kan jag ju lova, men jag gör det ändå, jag bryr mig inte längre. Jag gör det jag vill göra, inte vad någon tvingar mig att göra. Hela livet har varit som ett fängelse, en skola. Gör si, gör så. Alltid någon som ger komandot man ska följa för att inte sticka ut. Är det inte föräldrar eller lärare, så är det kurator, media, vänner. Alltid någon. Jag är så trött! varför är det såhär jävla konstigt nu mera? Kan man inte få leva ett normalt liv längre? Median styr världen, som en hund i ett stryphalsband!! Det är så sjukt! Det blir bara mer och mera skönhetsoperationer, allt för att se perfekt ut. Men vad är då "PERFEKT"? Världen är sjuk!!!

Kommentarer
Postat av: Tant Emma

Fint skrivet min kära svägerska! Mycket! <3

2011-01-25 @ 09:14:51
URL: http://emmanorin.blogg.se/
Postat av: AnnaNöjd

Tack <3

2011-01-25 @ 10:08:31
URL: http://annanojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0