Wierd

Jag drömmer helt sjuka drömmar. Sjukt!

Snabbt förklarat :

jag sover jätte dåligt. drömmen psykadeliska drömmar. som inatt drömde jag först att jag skaffat en underbar häst som kunde förstå vad jag sa och allt- sen hittade jag nå konstiga vargar hemma i hästhagen, med typ hajfenor på ryggen. sen sprang jag ner till stallet och då kom min låtsas mamma ut, eftersom hon också har häst. och sa att det inte var någon idé för mig att hämta en häst som inte kunde gå. Jaha tyckte jag.
sen började jag gråta och tänkte gå in ändå, men fick inte. Så Efter en stund kom min häst ut och kunde knappt gå. och jag grät som en nyfödd bebis.
sen vaknade jag
helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0