Onsdag kväll

heaethDet har varit mycket idag!
Klivit upp 5, duscha, hämtat EmmaN, väntat på EmmaÖ och Filip. Dratt till Arbrå i min räcerbil. Suttit där i år och dar. Haha, värt det var det i alla fall!
-alla blev nöjda och glada! :)

Nu, 18.27 sitter jag med in "låtsas svägerskan" LouiseS och försöker lösa varför hon inte kan öppna en bild ifrån hotmail som jaf försöker skicka till henne..

MEN , som Bosse Bildoktor säger så glatt, sedan kom jag på en otrolig smart idé. Att hon, som sitter bredvid med sin dator, kan ta bilden från min externa hårddisk. HAHAHA. Fail men så är det när två blondiner försöker lösa problem ( båda är brunetter ).

Jo just det, jag är sjuk. Haha, intresseklubben antecknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0